جدیدترین مدل های شرکت های خودرو سازی معروف دنیا
 
سرگرمی
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : رحیم

همیشه شرکت های خودرو سازی آماده ی رقابت با همدیگر هستند. پخش اخبار و تصاویر مدلهای جدید خودرو ها در سال 2013 از همین حالا سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بعضی شرکت‌های خودروسازی حتی چشم ‌‌اندازی وسیع ‌تر برای خود طراحی و نمونه‌‌ های سال‌ های آتی را هم معرفی کرده‌اند؛ اما مهم، نمونه ‌هایی هستند که با ورود به سال 2013 به شکلی جدی روی بازار را می‌بینند. در این پست 5 نمونه از اتومبیل‌ های مطرح و مخاطب ‌پسند سال جدید میلادی را معرفی می‌ کنیم.

مرسدس بنز – SLS Black Series

SLS Black Series

سرانجام در نمایشگاه اخیر لس ‌آنجلس، صاحبان کمپانی مرسدس بنز تصاویر و جزئیاتی محدود را از خودروی جدیدشان، یعنی اس ‌ال ‌اس سری مشکی در اختیار کارشناسان و علاقه‌ مندان قرار دادند. نسخه اولیه این خودرو سال 2010 وارد بازار شد و حالا با تغییراتی خاص و به‌ روز‌شده، خود را آماده رقابت تنگاتنگ با مدل ‌های جدید از سایر برندها می‌کند. این مدل نسبت به سلف اولیه‌ اش سنگین ‌تر، پهن ‌تر و البته سریع ‌تر هم ساخته شده است.

مازراتی – Quattroporte

Quattroporte

حالا دیگر مازراتی یک برند شیک و گران‌ قیمت جهانی با علاقه ‌مندانی بسیار است که هر لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود. به تازگی، صاحبان این کمپانی تصاویر و اطلاعات نسل ششم سری پرطرفدار خود، یعنی کاترپورت را آن هم به شکل سدان سوپراسپورت کار پخش کرده‌اند. حضور نمونه ‌ای از این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی اتوشو در آمریکای شمالی باعث شد تا منتقدان و کارشناسان خودروسازی آن را یکی از جنجالی‌ ترین خودروهای سال 2013 لقب بدهند.

نیسان – Bolt Gold

Bolt Gold

نیسان این بار برای عرضه محصولی جدید دست به ابتکاری خاص زده تا همه را شگفت ‌زده کند. خودروی جدید این کمپانی معتبر که تولیدی محدود خواهد داشت، بوست گولد نام دارد که نه تنها رعد طلایی ترجمه می‌شود، بلکه وام‌ دار نام بهترین دونده حال حاضر جهان، اوسین بولت نیز هست. این خودرو که محصولی تازه از سری جی‌تی-آر است، قرار است عرضه ‌ای متفاوت داشته باشد؛ طوری که در رونمایی از آن از اوسین بولت دعوت کردند و عواید آن را برای خیریه اختصاص دادند.

مک لارن – 12C GT Can-Am

12C GT Can-Am

حالا که مک لارن اعلام استقلال کرده، چرا نباید همین ابتدای کار هنر ویژه‌اش را رو کند؟ خودروی جدید این برند بسیار ویژه و پرآوازه، از سری جی‌ تی است که به عنوان اتومبیلی کانسپت در نمایشگاه اخیر پیبل ‌بیچ همه را حیرت ‌زده کرد. البته متأسفانه مانند همه خودروهای سوپرلوکس جهان که قیمت بالایی دارند، در تعداد بسیار محدودی عرضه می‌شود و تنها 30 دستگاه از آن به بازار خواهد آمد.

لامبورگینی – Aventador LP700-4

Aventador LP700-4

دنیای خودروسازی همیشه در مقابل لامبورگینی سر تعظیم فرود آورده است. این برند همیشه به ساخت و طراحی محصولات اعجاب ‌آور مشهور بوده و حالا هم با یک رداستار غافلگیرکننده عزم سفر به سال 2013 را دارد. موتور بسیار قوی این خودرو از سری وی‌12 با قدرت 700 اسب بخار می‌تواند به سرعتی بالای 350 کیلومتر در ساعت برسد که برای رسیدن به شتاب حداکثری ‌اش، تنها 3 ثانیه زمان لازم دارد. در ضمن این بار خودروی جدید لامبورگینی از سری کروکی است.

 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگم خوش اومدین لطفا با نظرات خودتون به بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید.
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوار عاشقی و آدرس agh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 650
بازدید کل : 121454
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1







Top Blog
Top Blog
-
« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:

 
 
 
« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email: